تعمیر و نگهداری از یک پلت فرم / وب سایت؟ چرا مهم است؟
نوشته شده توسط : جعفری


تعمیر و نگهداری از یک پلت فرم / وب سایت؟ چرا مهم است؟
نگهداری از یک پلت فرم/وب سایت برای هر نوع کسب و کاری، صرف نظر از اندازه یا زمینه فعالیت آن، مهم است. بیایید درک کنیم که چرا این سرویس بسیار مهم است. طراحی سایت در اصفهان

اول از همه، باید بدانید که دید آنلاین شرکت شما بر اساس وب سایت ساخته شده است. مردم از پلتفرم/وب سایت شما بازدید می کنند تا از کسب و کار شما مطلع شوند، اطلاعات تماس شما را دریافت کنند و محصولات/خدمات شما را خریداری کنند. اگر وب سایت شما به درستی کار نمی کند یا قدیمی است، ممکن است فرصت های بزرگی مانند مشتریان جدید و فروش را از دست بدهید.

تعمیر و نگهداری پلتفرم/وب سایت دقیقاً چیست؟

تعمیر و نگهداری پلتفرم/وب سایت عبارت است از بررسی مداوم وب سایت شما برای شناسایی خطاها و همچنین به روز نگه داشتن آن. برای سالم نگه داشتن وب سایت خود، تشویق رشد مداوم ترافیک و بهبود سئو و خدمات گوگل، باید این کار را به طور منظم انجام دهید.

مزایای طرح نگهداری وب سایت چیست؟

امنیت
امنیت وب سایت بسیار مهم است. شاید قبلاً این را شنیده باشید، اما دلیل آن را کاملاً متوجه نشده اید. خوب، شما باید بدانید که مهم نیست که چه نوع وب سایتی دارید، هکرها در سراسر جهان از هر آسیب پذیری کوچکی در صورت عدم نگهداری منظم وب سایت استفاده می کنند. اکثر صاحبان مشاغل معتقدند که از زمان راه اندازی وب سایت دارای سیستم امنیتی بسیار توسعه یافته ای هستند و دیگر نیازی به تعمیر و نگهداری برای وب سایت ندارند. چیزی که آنها نمی دانند این است که حوزه فناوری اطلاعات به طور مداوم در حال پیشرفت است و همین طور نبوغ هکرها. برای جلوگیری از هرگونه نقض اطلاعات، باید یک قدم جلوتر از آنها باشید و برای این کار، به تیمی از متخصصان نیاز دارید که از سایت شما در برابر حملات سایبری امروز محافظت کنند، نه حملات دیروز. آژانس تبلیغاتی

2. افزایش ترافیک و قرار گرفتن سایت در نتایج برتر موتورهای جستجو (SEO)

هدف اصلی یک کسب و کار، صرف نظر از ویژگی های آن، داشتن مشتریان یا عموم مردم است. برای جذب ترافیک به وب سایت خود، باید آن را به طور مرتب به روز کنید. گوگل سایت هایی را که مرتبط ترین و به روزترین اطلاعات را دارند در بالای صفحه نتایج موتور جستجو رتبه بندی می کند. آیا می‌دانستید که اگر سایت شما اخیراً به‌اندازه کافی به‌روزرسانی نشده باشد و اگر مشکوک باشد که به بدافزار آلوده شده است، حتی می‌تواند ایندکس کامل را از فهرست خارج کند؟ برای کسب رتبه موفقیت آمیز در نتایج جستجو، ضروری است که وب سایت خود را به طور منظم با مطالب، اخبار، کلمات کلیدی و مقالات فعلی به روز نگه دارید. نگهداری منظم وب سایت برای استراتژی سئوی شما بسیار ارزشمند است.

3. حفظ پلتفرم/وب سایت برای جذب و تعامل مشتری مهم است

حوزه فناوری اطلاعات در حال توسعه مداوم است. وب سایتی که با روندهای جدید همگام نیست، به مرور زمان خطر نمایش درستی ندارد. این می تواند بر تجربه بازدیدکننده/مشتری تأثیر منفی بگذارد. اگر نتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند، اطلاعات فعلی و محتوای مرتبط را بیابند، این احتمال وجود دارد که به سرعت علاقه خود را از دست دهند. وب سایت باید همراه با روندهای جدید جذاب باشد تا تجربه ای خوشایند را به کاربران خود ارائه دهد. نگهداری از پلتفرم/وب‌سایت نیز طراحی دلپذیری است که بازدیدکنندگان آن را آسان می‌خوانند.

4. امنیت داده ها / پشتیبان گیری

فقط تصور اینکه ممکن است داده های مهم وب سایت را از دست بدهید می تواند باعث ایجاد گزگز در ستون فقرات شما شود. تصور کنید یک بخش وبلاگ با صدها پست یا یک پایگاه داده مشتری دارید که سال ها قدمت دارد و یکی از اعضای تیم شما به طور تصادفی این اطلاعات را حذف می کند. این صدا چگونه است؟ وحشتناک نیست؟ خوب، یکی از وظایف اصلی نگهداری وب سایت، تهیه نسخه پشتیبان از تمام فایل های وب سایت شما است. این کار را می توان به صورت دستی یا از طریق سرویس های خودکار انجام داد. به این ترتیب، مطمئن می شوید که تمام داده های وب سایت ایمن هستند و با یک کلیک ساده از بین نخواهند رفت.

light-adv.com





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: